رنگ درب چوبی و انتخاب بهترین رنگ برای درب اتاق خواب


وقتی صحبت از درب اتاق خواب به میان می آید، ناخودآگاه ذهن انسان از آرامش آکنده می شود، در واقع می توان گفت اتاق مکان امنی است، برای استراحت، آرامش و مطالعه، از این رو معقولانه و بدیهی است که ما شناخت کاملی از ویژگی های آن از جمله: انواع مدل درب اتاق خواب ، رنگ درب اتاق خواب ، کیفیت ،کارایی و عایق صدا بودن داشته باشیم.

انتخاب رنگ چهارچوب درب چوبی
رنگ چهارچوب در عموماً همرنگ با رنگ درب چوبی انتخاب می شود. امروزه روکوب و پشت کوب چوبی بسیار محبوب می باشد. در واقع به ندرت پیش می آید که شخصی مایل به بهره گیری از چهارچوبی با رنگی متفاوت از رنگ درب چوبی شود. البته این به معنی اشتباه بودن این انتخاب نمی باشد، بلکه در حال حاضر در میان عموم رایج نمی باشد. برای اشخاصی که علاقمند به بهره گیری از رنگی متفات از درب برای چهارچوب هستند؛ چند پیشنهاد برای انتخاب رنگ وجود دارد.

ترکیب رنگ درب و چهارچوب

رنگ سفید برای چهارچوب درب

چهارچوب سفید با تفاوت رنگی که دارد، همانند یک قاب عمل می کند. بنابراین زیبایی درب با رنگ و نقش و نگار طبیعی چوب بیشتر به چشم بیاید. البته این بدین معنی نیست که سفید تنها برای رنگ چهارچوب درب قهوه ای مناسب است. در حقیقت سفید به عنوان یک رنگ خنثی با طیف متنوعی از رنگ ها هارمونی بر قرار می نماید. چهارچوب سفید در کنار درب زرد، طوسی، مشکی و … نیز ترکیبی فوق العاده ایجاد می نماید.

رنگ چهارچوب درب سفید

چهارچوب طوسی کم رنگ و یا طوسی پر رنگ انتخاب بی نظیری برای درب های سفید می باشد. در صورتی که سبک دکوراسیون داخلی شما مدرن و یا مینیمال است، این رنگ انتخاب خاصی خواهد بود.

رنگ چهارچوب درب قهوه ای

همانطور که در بالا ذکر شد، برای درب های قهوه ای، بهتر است از رنگ سفید برای چهارچوب استفاده نمود. روکوب و پشت کوب با رنگ مشابه درب نیز از جمله انتخاب های لوکس می باشد. برای رنگ جهارچوب در ب شکلاتی نیز می توان از رنگ سفید و یا روکوب با رنگ مشابه استفاده نمود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *